RSS

Urusetia Pendaftaran

29 Sept 2010 (Rabu)
Opisku
7.30-11.00am

aku terpaksa jd urusetia pendaftaran gara2 bos nk wujudkan sistem pendaftaran participant secara berkomputer. apa2 pun syukur sgt segala2nya berlancar lancar walau pun terdapat sedikit kekalutan di awal2 paginya.
Apa2nya data/laporan yg dikehendaki dpt diproses cpt sikit berbanding cara manual. apa2pun aku terima ianya dgn hati terbuka, dpt pengalaman dn semangat baru nk cuba2 buat sistem..erm, kena fikir positif sokmo...
hehehe...td bos siap amik gambar kami yg kena jaga kaunter pendaftaran...walau pun mase tu kami x pose elok2 pun sbb kalut..yg kelakarnya.."saya nak tunjuk gambar kpd A**. F***...kah2...aku rase nk guling2 jer gelak...tp kontrol...sib baik back up plan ku menjadi...beberapa back up plan ku menjadi..kalau x prepare back-up, x tau la apa nk jd td...ramai yg dtg xde maklumat dlm sistem...sbb apa? 1. mmg x register 2.ada register tp, urusetia x bg kat aku...(maybe terlepas pandang...kalo dh lewat reply status kehadiran, camtu la jdnya) 3. ganti org..kes ni sah2 la namanya xde dlm sistem...

dlm kekalutan nk key in info dlm sistem, ade pulak wartawan yg bikin ati aku panas...main paksa2 aku dptkan speech untuk diorg kuarkan dlm berita tgh ari ni..B*DO* tol la...bukan kepada aku yg patut die mintak, pastu paksa2 pulak "better u get it before afternoon" mmg menyakitkan ati aku dgr ayat die tu dgn mimik mukanya yg berkeras..dia igt aku sape...dia tak tau die bercakap dgn sape..lupa lak aku nk tgk die dr media mana...
dtg tmpt org kena la respect org..sepatutnya diorg rakam n catat apa yg org tu bg speech, ini tidak nk keje senang...main mintak jer...

apa2 aje la...aku berharap sgt urusetia x bg speech tu...sbbnya urusetia pun xde speech tu..nk mintak dgn org besar bukannya senang..dgn confidentnya reporter tu nk cpt...kami yg duk kt kaunter tu bengang jer..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...