RSS

Menu Berbuka 1 September 2010


semalam bersemangat nak masak. aku dh jemu dgn masakan kedai. mm, masak sendiri ni puas hati. cumanya, sampai2 jer umah terus kena start masak n stop before berbuka. semalam pun ngam2 jer..x sempat nk bersenang lenang dah. semalam aku gune resepi kak g tu tp modified sedikit dgn tukar kpd ayam. 1 resepi ajer..tp, ok la. kalau lauk byk jenis bukannya habis. sahur pun makan sikit jer. itupun yg aku wat semalam x habis2. ari ni berbuka puasa kat SK Taman Medan. Ada jamuan. so x yah masak lg ari ni. cumanya mlm nnti nk prepare BBQ ayam. perap dulu 2 hari. nanti sabtu atau Ahad kita bakar. arang dah ade..(tiub motor pun ada lg) haha..rasenya sepupu aku nk dtg ke umah weekend ni. baru la best ramai2 buat BBQ. act, aku nk cuba resepi yg diambil dr web yg aku post sebelum ni. hehehe...tak sabar ni, ayam dh siap siang, tinggal nk prepare bhn2 jer..bhn2 pun dh ade kt umh..sekejap je la prepare mlm nnti..igt nk perap mlm td, tp ade majlis berbuka lak esok...x leh bakar..so kira kita bakar sabtu lah..hehehe. gambar menu semalam x sempat nk snap.

p/s: abe, cpt la beli kamera **** tu...harapkan bonus hampeh... :(

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...