RSS

Menu berbuka 31 Ogos 2010



semalam, aku try wat resepi Kak G..hehehe, tgk gambar yg Kak G post..terus aku terliur..maklumla bulan pose duk tgk gambar..mmg mencabar keimanan..so apa lagi, semalam kan cuti..aku ade masa n mood nak masak..selepas bg list brg2 utk dibeli kepada cik abe, cik abe pun pergi beli dgn tasnim kt kedai dkt2 umah jer...
kemudian aku telah menghasilkan udang goreng belacan special...erm, abe kate best...siap suh aku buat lagi kat umah mertua...hehehe aku dh seminggu teringin nk makan sup ayam & cendawan. kalo beli kt kedai x kena dgn lidah aku ni (cerewet bab2 makan) oleh yg demikian, aku pun masak la..puas ati aku..kedua2nya husband puji..(biase la kalo kena puji bersemangat la sikit nak masak menu ni selalu)..tp yang paling best adalah cik abe makan bertambah2 masa berbuka dan juga masa bersahur..biasenya kalo bersahur dia xde selera nak makan...ini 2 kali tambah..tp sikit2...kalo biase...sikit pun x habis...dia siap ckp lagi, nape x buat masakan ni dr dulu..(udang tu la) aku ckp, baru jer tgk resepi kak g...sbb tu la baru try...hehehe..apa2 pun aku rase puas sgt2..sbb husband suka n aku pun suka jgk makan masakan tu...okla, sekian...nnti aku upload gambar...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...