RSS

Surat hilang??




aku: assalamualaikum en A, saya roziyana dari ****. Saya nak tanya berkenaan pengesahan jawatan saya...surat pengesahan jawatan saya dah siap ke?

En A: Pn, dah siap n dah dihantar

aku: hantar ke mana? bila?

En A: ke kem. puan...bila tu tak pasti...
tp sy ade yg softcopy..
puan boleh forward yg sy scan ni kepada kem. puan...

aku: en, bila tarikh surat tu?

En A: 4 Jun..

sakit betul hati aku...skrg dh oktober...
lama betul surat tu tak dihantar.. 
kalo dia hantar pun aku tak tau..
sbbnya aku n kem. tak terima pun surat tu..
aku tak tau nk salahkan sape..
yg pasti aku tak dpt surat tu..biar la..
malas nk sakitkan ati n kepala...
kalo la si kerani / pegawai tu sengaja nak susahkan aku, 
biarlah tuhan saja yang membalasnya..
aku serahkan kpd tuhan..
mungkin ade hikmah disebaliknya...

oleh yang demikian, berakhirlah penantianku selama ini. org lain dah lama merasa duit tunggakan..aku ni, tak tau la sempat ke tak rase hujung tahun ni, silap2 thn dpn baru dapat rase gaji jawatan baru ni..hahaha..apa2pun syukur alhamdulillah di atas rezeki yang dikurniakan ini...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...