RSS

Kecurian besi di Bandaraya KL..Vandelisme

1 Okt 2010 (Jumaat)
lokasi: sekitar bandaraya KL

kejadian disaksikan oleh aku & suami. pada ketika itu, aku sedang menaiki motor bersama suami aku. semasa trafik light merah, kami stop dulu. tetiba jer ade mamat sorang ni dgn motor berenti n turun dr motor curi besi penutup lubang longkang (kecik) tepi jalan. masa tu lampu trafik dah hijau, tp aku sempat lagi tgk adegan tersebut...aku tertanya2 kenapa mamat tu berenti motor tepi jln tu..padahal aku x nampak atau dgr bunyi brg jatuh..tapi dia berenti..rupa2nya dia bawak turun plastik besar n angkut besi kt bawah tu..(plastik tu nak cover la konon). isk2...kerajaan letak besi tu takut korang jatuh dlm longkang tu..longkang tu punya la dlm..kalo korang jatuh dgn motor, sure cedera, kalau dgn kereta sure tayar kete sangkut kt dlm lubang tu...kenapa la wujud manusia sebegini??!! pastu kan, aku tgk...mmg dh byk dah besi di sekitar KL kena curi...kalau hp kat tgn aku mase tu, sure aku snap jer mamat tu n no plate motornya sekali...salah satu vandelisme di KL, tp hp ditinggalkan dlm GIVI Box..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...