RSS

Open House di Bangi


sabtu 9 oktober 2010
lokasi: rumah saba, vista emas bangi
masa: 8-10 mlm






saba, kawan husband aku..ajak p jamuan makan umah dia..yg bestnya dia x ajak ramai...dia hanya ajak kawan2 yg dh lama x jumpe...walau die kwn husband, aku suka sgt p umah die..dpt jumpe kwn lama aku emilia...dah nak bersalin anak ke3. murah rezeki dia..tasnim aku tak bawak, sbb die dh tido. aku tinggal kt adik aku yg datang dr poli...cuti hujung minggu...ramai yg tanya..mana anak? kami cam tgh couple2 lg..sbb x bwk anak la kan..hheehehe



ahad 10 okt 2010 (10.10.10)

takde yg menarik mengenai tarikh tu..aku duk mengemas rumah jer...tp si emah (kawan 1 U) ajak p makan laksa kelantan di umahnya di Putrajaya..aku x amik gambar pun..mmg selalu camtu..asyik lupe jer amik gambar..bila dh balik baru igt tak amik gambar rupenya..erm...tak sempat jumpe kwn2 lain...sempat jumpe Nory n bb jer..kwn2 lain yg xleh dtg bz dgn hal masing2 jer..xpe la..

pada malamnya pula, kami ke UKM..kawan lama abe...bdk sama kolej aku jgk sebenarnya (aku n abe sama kolej dulu)..dia skrg tgh wat PhD kat UKM, jd fellow kt Kolej Tun Hussein Onn UKM, kolej aku dulu masa belajar kt UKM..aku duk situ dr thn 1 lg..ramaila undangan yang datang..kami x sempat makan nasi lemak, dh habis..tp kak nurul tu tgh masak nasi, disebabkan aku x nak tido lambat sbb ari ni keje, kami balik dulu...tgk2 kt highway jln jem giler...sib baik gerak hati aku nak lalu jln dalam...so,kami sampai awal n x sangkut dlm jem...syukur..sampai2 jer umah..aku terus lentok...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...