RSS

Tag from Kak Yust

1st time jawab tag..hahaha..x tau ler..tgk ajer la..hehehe

1) 5 nama timangan anda:

i. Yana ~ nama ini bermula sejak Matrikulasi lagi, kwn aku start panggil nama ni sampai la sekarang.
ii. Na / Kak Na / Kak Long ~ Nama ni di kalangan family terdekat sahaja
iii. Roziyana ~ kalau org baru kenal, mereka akan panggil nama penuh; bos2 kat opis
iv. Pn Yana / Cik Yana ~ ade lg yg masih panggil 'Cik', terutamanya opismate kat MINDEF
v. Sayang ~ special name from my hubby

2) 5 sifat/tabiat buruk:

i. Start kerja tu mmg la awal, tp siapnye last minute..ade je yg tak kena/siap
ii. Suka kuar umah nk ke opis lewat..pastu jem & lewat masuk opis...bila la dpt transfer dkt umh
iii. Tak suke lipat kain ~ lambat bila melipat kain, pastu sakit belakang & pinggang (abe ckp.."takpe, buat yg larat jer, jgn paksa diri")
iv. Cepat marah & Mudah merajuk ~ kalau ade benda yg dirancang, tetiba jer terpaksa ditunda...
v. Malas membaca ~ aku pun tak tau camne la aku leh dpt degree..padahal malas membaca :P


3) 5 makanan peberet:


makanan peveret..x banyak sbb aku ni jenis yang tak suka makan..hahaha

i. Nasi kerabu, oleh kerana suka sgt2..aku blaja utk buat sendiri...hehehe special recipe from maksu :)
ii. Tom Yam..suka sgt tom yam, tp x suka kalau diletakkan gula..aku x suka manis..xleh masuk ler...
iii. Sup ~ apa2 jer asalkan sup...hehehe
iv . Singgang ~ ikan tongkol..erm, bestnye...
v. ikan bakar ~ mkn dgn budu + cili + ulam2...fuh..bertambah2 mkn..

4) 5 subjek pelajaran yg disukai:

~ komputer, math, add math, fizik, sains & akaun


5) 5 wajib dlm purse:

~ Mykad, Credit Card, Cash Money, ATM Card, Driving Liciense


6) topic biasa yg dibualkan bersama pasangan:

~ shopping, camne nk decorate umh, & macam2 lah...


7) mangsa TAG seterusnya :

~ Kak Azmah

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 komen:

.:Fae-Yust:. said...

Pandai pon jwb TAG! hehe...:P

roziyana said...

hahaha....:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...