RSS

husband ku pergi camping

Tarikh : 24-26 Julai 2009

ari jumaat lepas, hubby pergi camping..
maka tinggal la aku kat umah dgn tasnim..
ari jumaat mlm ahad tido dgn tasnim ajer..spupuku x dpt nk temankan sbb die kena jaga pameran sampai kul 10pm..lgpun pg sabtu die keje..tp die janji lepas kelas MUET die akan dtg temankan aku..that means, after 4.30pm..kira oklah, at least ade org leh temankan aku utk sabtu mlm ahad..bukan ape kat kwsn umah aku tu byk tol kes2 pecah umah..termasuk umh aku, pernah kena pecah last year..sib baik aku xde kat umh tu..
maka, dlm kul 6pm sepupuku sampai kat stesen komuter bangi..die dtg ber3 dgn housemate/officemate die..kira oklah, xdela sunyi sgt..on the way aku nk p amik die, aku singgah isi minyak kat petronas area umah aku, then terkejut dgr citer baru 2 mlm lepas petronas tu kena rompak..eeeiii, takutnye...tp tawakal tu 'alAllah...
after amik diorang dr stesen komuter aku singgah kat pasar mlm dkt umh aku..aku ni jenis x suka makan mknn yg dah siap di pasar mlm tu...lebih suka masak, w/pun simple..so, beli sedikit lauk pauk utk 2-3 ari, then balik masak..mlm rasenya berlalu begitu panjang sbb ramai org n layan cerita/movie kat TV..aku suka la diorang leh dtg selalu..sbb sunyi ler, duk umh ber3 jer..tp budak2 tu segan n bz nk exam..itupun aku ucapkan time kasih sbb sanggup dtg utk temankan aku..maka ptg ahad, abe sampai dlm kul 5.00pm++..after mkn petang, kami sekali lagi kuar ke KL utk hantar sepupuku n kwn2nye dan seterusnya ke Setapak utk amik kereta baru kami..
akhirnya..dapat jugak..penantian selama hampir 4 bulan..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...