RSS

Geram....

kejadian berlaku tgh ari semalam..
kerani JPA kurang ajar bila bercakap dgn aku..
dah die buat silap..nk tutup malu, die cari salah orang..
dia xde hak nk bercakap dengan aku macam tu..
apa gunanya piagam pelanggan JPA dan slogan JPA tu??


patutnya aku yg marah die, ini tidak..dia yg provok aku pulak..
banyak cantik..silap org la..dia buat aku camtu..
apa lagi, aku telefon la bos die..die mmg x bgtau bos die yg dia dah buat silap
alang2 dia bikin ati gua panas, gua repot kat bos die!! padan muka die!!
aku tak sepatutnya beri muka kat die dr awal lg...lebih sudu dr kuah pulak minah ni..
dah berbulan2 aku menanti..boleh pulak die ckp aku tak sabar??
bos n dia sama jer!! mangkuk hayun tol la diorang ni...
t*** die...menyampah tahap gaban aku kat opis...


kalu ikutkan kemarahan aku tu, nak jer aku p opis die..jumpe dia n bos die..
tp aku masih lg waras...sabar itu separuh dr iman..kahkahkah...
aku cuba bersabar...tp, tak tertahan..terbawak2 sampai ke ari ni..


pg2 lg ade org bikin hati aku panas lagi..
apa nk jadi dgn aku ni...asyik terkena & tertekan jer...
nnti kang migrain ku dtg lg...


ade kawan aku ckp..."awak ni x habis2 kena buli, dr zaman U lagi"
actually, kawan asyik amik kesempatan atas aku..
mungkin jgk diorang tgk aku ni jenis mengikut n sabar kot..
aduss...dugaan2...


kadang2 aku rasa tak tahan diuji...tp, aku terpaksa tahan jgk...
setiap kali aku tak tahan dgn keadaan opis ni, mula la aku nk mohon tukar...
tp, aku cuba bersabar..dan bersabar lg....
kalo aku hantar surat tukar tu..maksudnya aku mmg xleh tahan dah keje kat sini..
cuma apa yg ade difikiran aku adalah..kat mana2 ade jer masalah nye...
sama jer


sbb tu la aku tahan jer...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...