RSS

Tak Sabar Menanti Ketibaan Ramadhan

-tak lama lagi Ramadhan Menjelma. diharapkan semua rakan-rakan dan diriku juga telah bersedia dari segi fizikal n mental. Arap2nya ibadat puasa pada bulan ini lebih baik dari tahun-tahun lepas.

-pada bulan ini ramai juga yang tukar WP. Termasukla aku, aku pula tukar dr WP3 kepada WP1. InsyaAllah, semuanya terkawal..
-sepanjang Ogos n Septem
ber aku akan masuk jam 7.30-4.30pm. Best jgk la. Ari ni aku telah pulang awal ke rumah. Semalam ade kelas Bahasa Arab, jdnya balik spt biasa 7.30pm. Tadi sempat singgah Pejabat Pos Besar dkt Bgnn Daya Bumi lagi..kalau sblm ni. kul 7 baru sampai umah..td 5++ dh sampai umah..itu pun dh p P.Pos, Berenti isi minya, kuar duit...seronoknya...yang kurang seronoknya...aku n abe p n balik kerja naik motor. Kalau x ujan xde masalah la..kalo ujan..kena la berteduh tepi jalan dulu..hurm..arap2nya..x hujan la bila aku p n balik kerja..terutama sekali masa ke opis..balik xpe lewat pun..leh tunggu..nnti kalo lambat masuk opis..ade pulak org bising...

-buat masa ni itu sahaja la dulu..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...