RSS

IKEA..

16 Mei 2009.. Sabtu..hubby ade kursus kat Sekolah..tinggal lah aku n tasnim kat umah..bosan pun ade...tp, best gak..sbb dapat habiskan masa aku utk tasnim sorang..mandi sama2, kemas rumah sama2, basuh kain sama2...erm, sementara aku jemur kain, bukan main seronok lagi die lari2 kat laman..biasenya terkurung jer kat dlm umah.. aku bersyukur memiliki keluarga yang saling menyayangi antara satu sama lain..best sgt..mulanya aku fikir kami akan bosan..sbb seharian hubby kursus..tp, rupe2nya sebaliknye...Tasnim pun x meragam...mau taknye..sekejap2 nk mandi..sekejap2 nk mandi...suka sgt main air...nk kencing la...ape la..
17 Mei 2009, kami p showroom kete..hmm, hubby x sabar nk tgk kete baru..lepas tu kami p IKEA...mula2 rase bosan gak...kami kepanasan dr showroom kete lagi..then kat IKEA org ramai, Tasnim dah mula meragam, x nk duk dlm stroller..aduss..nk kena dokong..sekejap jer nk buat hal sendiri..nk jalan2...mau hilang anak aku sorang ni...lepas jer jalan2...dah nk balik..tetiba terjumpa lak azah & family..member DCA..dia baru jer sampai..lepas bayar, kami pun balik...on the way back, tetiba rase lapar..kami decide nk p Restoran Saba' @ Cyberjaya..dgr citer kedai ni jual masakan arab..cam sedap jer..kami pergi la cari katner kedai ni..akhirnya jumpa jugak..mase tu dah dkt maghrib..mkn cpt2 n balik..tasnim pun tak senang duduk..tak selesa agaknya...rasenya kalau nk makan lagi, tapau jer kot..susah la nk mkn dgn tasnim..x pun dia kena duk kat taska...dia selesa, kami pun selesa...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 komen:

farahfatihah said...

opsss puan rozi ke??ngat kan sape hehehe maaf tak tau lak ni blog puan hehehe keep in touch k

roziyana said...

ok..thanks fara...selamat bertunang Fara..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...